Chris Fasseur

  

Fasseur Belastingadvies bestaat uit een financiële duizendpoot
Chris Fasseur, die al meer dan veertig jaar ervaring heeft in
fiscale en financiële zaken.

 

In 2009 richtte hij Fasseur Belastingadvies op om zijn kennis en ervaring aan te wenden voor het  ondersteunen van:

ZZP 'ers,  ondernemers(non-profit) organisaties, vennootschappen, stichtingen, verenigingen particulieren, gemeenten, waterschappen, provincies en gemeenschappelijke regelingen,

bij het vervullen van de volgende activiteiten:

 

  • invullen van belastingaangiften (btw, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting),
  • geven van fiscale- en organisatieadviezen,
  • beantwoorden van vragen over omzetbelasting, de btw,
  • voeren en verzorgen van administraties,
  • opstellen van een ondernemersplan,
  • opstellen van begrotingen en  jaarrekeningen
  • adviseren bij het ontvangen van een ontslagvergoeding,
  • verzorgen van de administratie, jaarrekening en belastingaangiften van een stamrecht B.V.
  • inrichten van de administratieve organisatie, opstellen interne controle plan
  • afsluiten van het convenant met de Belastingdienst i.h.k.v. Horizontaal Toezicht,
  • bieden van ondersteuning bij drukke werkzaamheden of als iemand wegvalt,
  • uitvoeren van interim-opdrachten op het gebied van de planning en controlcyclus, interne controle, administratieve organisatie, risicomanagement, treasury, deelnemingen, BTW en BCF, vennootschapsbelasting, Tax control framework.

   

Chris Fasseur is tevens BTW specialist en heeft ervaring op het gebied van de planning & control cyclus, treasury en bedrijfsvoering binnen lagere overheden en (non-profit) organisaties.

 

Heeft u behoefte aan een interim-managerfinancieel adviseur of administratief ondersteuner dan kunt u eveneens bij hem terecht.  

 

 

 

 

Bel vandaag nog voor een vrijblijvende afspraak.